Monday, January 3, 2011

situasi aku....

aku dh nk 2 mggu  dmam ja..badan yg sangat letih smp nk bgn pn xdk daya..
dmam bek shari dmam blik...ubt dmam mmg dh jd cm coklat kna mkn ja..
ubt len tok sah kta la mmg kna mkn....aku tls blog nie pn amek msa yg lma sb aku taip asyik slah ja..hmmm...
dh lma aku xleh tdo mlm...mkm dh mkin kurg...aku ponteng klaz smggu lg..hmm aku nk blik kl tp keadaan x mengiznkan aku blik...aku xnak sakit...aku xnk mkan ubat n aku xnk pantg2 dh...
nk mkn pn ssh skrg...a.ngah mkn ice cream sgt sdp tp hanya tgk jala...
aku lpar laksa tp xblh mkn jgk..aduyai.........................................
xpe da sbb npa tuhan uji camtu..aku kna sbar n redho...kita blh ikhtiar tuk mngbt dgn izin Allah..
dy yg bg sakit dan dy yg akan smbuhkan klu x dgn izin dy apa pn xkan jd...
mungkin ada hikmah pa yg jd kt aku..kebnyakan org ckp Allah uji kta tnd Allah syg kita..amin....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.