Monday, March 28, 2011

ragam B18-E

rini aku rasa cam nak berceritalah hehe ragam b18 e....
 mood  :   aku rindu hampa suma..^_^


bermula lah kisah..mula2 aku masuk kolej frst aku knai ANIS N FATIN SYIM...hehe ngn muka xmalu selamber aku pnjam pen yela nak dftar pen tggal lam keta apala....haha muka tebal..


mula2 kami dok kat CHERIA HIGHT haha aku ingat tempat yang besh upanya terbek wokkkkk.....
tempet yg dipenuhi dgn org indo n negro....smach that ohhh ohhh smack that..haha
but......makanan yg sng cri n sbungkus yg sngat banyak mkn smp 2 kli kot hahaha.....


setelah sebulan kot kami pn pndh la dok HULU LANGAT KONDO.......tmpt ok umah ok tp..normal la dok ngn owner mcm2 lah cita dy..hehe


umah aku da mcm2 karakter lah..
rindu korng huhu......^_^

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.