Monday, August 1, 2011

posa ohh posa....^_6

this year 2011 aku dh xposa at asmara lg..
sbb dh hbh stdy huihui...bln ramadhan nie la kita nak mnambah pahala kita...
dengan berpuasa di bulan ramadhan dan solat terawikh....
but aku sdh sb aku xdpt nak g terawikh ngn mak n kak...
cek kena ngasuh bam bam cek 2 org tu...
muqri n putri...sgt sdh la....tp isyallah walaupn xdpt g terawikh hrap dpt buat amalan2 yg len smoga dpt mnambah pahala kita amin....

cek nak review ckit lah kngn lalu..sdh kot bla ingt kembali cewahh.....
last year..aku posa at langat jaya merangkap hostel aku huhu...
kenangan xdpt nak d lupakan when xdak air n elektrik..sgt sdh kot time tu..huihui
bkak posa dlm gelap with anis n asma xclp that time..hehe
then bpa lma air plak xdk...adoi pak....
bygkan air kna bli mknm]am of course dh hehe...
remember that time fiza nak sgt mkan ikan blis with ubi nak mask but air xdk kak long....
huhu but aku ngn xtdo wait air nak da,,one day air da ngn speed nye aku msak akhirnya dpt jgk msk kt fiza even xsdp sgt pn aku msk..huhu...
ingt jgk time dlu2..bkk posa 1 umah full je hall ngn kami ber 10 nie..huhu
this just memory now coz suma dh bwak haluan masing2...
msing2 ngn arah tuju tuk capai kejayaan...
pahit getir suka n duka dharungi...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.