Friday, December 28, 2012

cerita 2012

a-jax- one 4 u & 2myx

assalamualaikum..

setelah sekian lama aku xupdate blog dh bersepah2 dh nie huhu...aku still macam ni masih sama menjadi seorang penganggur still jd baby sitter to my nephew..everyday still same..hah bila kau nk ada perubahan nie mek cha oi..now dh nk msuk 2013 dh nie..arghh sgt xsuka dh nk bulan 1 nie umur den pn nk up dh adoi la..
insyallah ada perubahan nya hehe,,insyallah xdk papa bulan 3 aku akan sambung study bachelor early chilhood education..stelah skian lama dok memerap dumah..keje??? bukan rezeki aku le tu,,nk wat mcmana dah depa kata aku lembut plak nk jd cikgu.. bukan rezaki aku dalam aty sedih xterkata..
2013 jgk akan bertambah ank menakan aku nk jadi 4 dah oi kakak chu..xtau gegirl or boboy..huhu
2012 jgk ramai kwn2 yg sebaya ngn aku dh tunang n kawen termasuk housemate aku cik fiza  alhamdulillah dh sah mnjadi isteri org huhu...


aku bila lg???hah jawapan nya lambat lg la haha calon pun xdok eh..nak kna p cri nie..spa2 tlong rekemen sat hhahah..opssss...no no no...
hjung tahun suma pkat p bercuti eh aku pn g jgk p cameron highlang versi muqri kehemlen..hahaha


tahun 2012 mcm2 yang jd pahit manis suma adalah..ok arini kwan sekampung sebulan birthday dah nk tunang woit2...tahniah syamira..smoga bkekalan hbungan hgga akhir hayat with ur love.. apapun apa2 yg berlaku jdkan pedoman yg baik kita mek yg xelok jdkan sempadan ok cha... apapun still early to wish eppy new year 2013 but still need to wish hehe EPPY NEW 2013.. smogA kita dpat menjadi insan berguna di mata family dan suma orng lah..amin yg penting berguna tuk diri sendri aminx3....^_^
[kpop-tetap peminat tegar hehehehe^_^]


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.