Sunday, December 26, 2010

berubat kampung...

td g brubat kg la tuk pnykt thyroid aku...pa yg tok wan tu tka suma btol...
aku mmg kurang drah..n tok wan tu ckp thyroid dh d lma sbb tu aku slalu xchat dmam la...
xlarat la..pstu tokwan tu operate cra tradisional huhu ingat nk blah dh leher aku,..aku pn dbar2
DUB DAB DUB dab...tok wan tu leh wat suspen pgng gntng lak dpn aku...suma glak kt aku muka aku dh pucat..hahahadh la tok wan tu loyaq burok..hahaha dy kata jgn tkt..la....
apa dy teka btol suma aku suka mnum ais mam asam n mam laksa...
tp.........aku xleh mam laksa slagi xbek..asam n ais ok aku leh than but..........laksa aku bru cdng nak mam laksa...windunyaaaaaa laksa..hukhukhuk...
selamat dy kta aku xkna santau..alhamdulillah...aku kna jmp dy blik da pe ntah...
so funny tokwan tu dy tny aku teka teki...
klu nek bus apa yg trun dlu...aku jwb la drebar..huhu slah daaa jwpn tu..
pak cik di yg bwk bus pn snyp...skLI jwpn dy meter la trun dlu..terkena sudaaaa....hahahaha
pas blik kami mam kt restoran hafiz..aku la mam pling lmbt al maklum lah skit..huhu


pape pn hope dengan izin ALLAH aku leh shat without operation.,.,,amin,,,,,,....,,..,.,.,.,

2 comments:

  1. hmmm..aku rs hg krg darah sjak kcik kn?
    smoga cpt sembuh ek.. =)

    ReplyDelete
  2. xla dr kcik..start form 4...huhu
    tq..

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.