Friday, December 17, 2010

HYPOTHYROID....

aku ingat aku dh chat btol yela aritu ckp xde pape...
pling xsgka ari jumaat pkul 10 lbh pg trikh 17hb 12 2010..
my lovely kak ipar kol ckp aku da hypothyroid..hanya Allah ja tau prasaan aku...
aku xthn sbak aku pn ngs smp aku xjd nk join BAKTI SISWA n then aku dok umah sorg2..
aku sdh sgt aku da anemia ni thyroid..
sungguh bsar ujian tuhan bt aku..aku sbar ja..
mgkin ada hikmah bak kata org...
tanda2 hypo
-bdn ktar2
-rsa nk mkn ja
-berpeluh..
tp mmg skrg suma tnd2 tu da kt aku tmsuk dmm...
aku kna follow up slalu...bla kwn aku ckp kna operate lg air mta aku kuar mcam air paip...
yela..aku xnk suma tu jd kt aku...kak da xbg psan kt mak tp aku xblh rhsiakn pape dr mak aku..hrap mak aku tau nnt xskit pala pkrkan aku...
aku syang sgt mak ayah aku...ckp ja xchat sggp dtng joh smp kl nie tu bwk aku brubat..
jsa2 depa mmg xdpt aku lpakan smp akhir HYAT aku...
insyallah aku akn usha ntk bjaya n blas jsa mak ayah aku..
abg2 aku support aku wlaupn aku slalu gduh..hehehe..
dlm umah ni just fiza n pkah ja tau cta...
tq so much coz care aku...n sorg yg aku syg opsss....=)
dy slalu da dsmping aku ssh n sng...huhu(malu)..
xpala aku kna kuat kan smgt aku tuk sembuh..pa pn aku akn lalui jgk..
NURUL NASIHA  aku mst kuat.....ceria.smile.layan...=)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.