Monday, April 18, 2011

next my story....

actually aku nie kat offce student praktikal but sempat g aku nak tulis diari or coretan aty yang terbuku huhu....


today aku nak story about my next favourite song and artis lah...
since form 5 aku mla suka dgr lagu and aku akan record tht song dlm phone abg ang kdng aku rkam gna voice mail tu hehehe...
smp gitu skali klu aku start like lagu tu....


sjak aku msuk kolej mnt aku dh brubah la...
aku like RNB like akon, jay sean la...
and rmai lg but yg pnting lgu tu mst rancak n aku akn dgr dgn volume kuat lah..hehe
pokak t baru pdan muka aku..kui3.....^_^
bnyk lagu dy lam pinkytop aku huhu...
aku boshan aku layan..hehe


nie artis inggeris aku mnt until now lah sonang cito den....hehehe



kerana ini mamat la aku dapt gelaran hahaha
da ka patot my told me his is my abg angkat hehe...
kdng bila negro lalu ja aku kna lg abg ang lalu hahahaha....nonsense lah...huhu

next is jay sean....
first song aku lyan is down down aku shuke lah hehehe
bnyk jgk lagu ini mamat lam pinkytop aku lah....
aku suka dy dh la mix..
bollywood n hollywood...huhu ncem lorh...


mak encemnye tiyer huhu....
beralih lah zaman aku like other singer lak...
iyaz sb lagu solo, so big and da 1 g lgu g lpa lak tjuk dy..huhu


smp cni la cta yer sal artis inggeris aku mnt t aku nak cita sal k-pop lak...
mmg aku pling suka la skrg k-pop im my soul...^_^huhu


coretan : bunga_pinky


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.