Tuesday, May 3, 2011

when im getting married soon..hehe^_^





SKRG.....
musim skrg bnyak orang dah kwen....
kawan2 aku pn rmai la yang dh kwen n dh da anak pn...
anak2 depa pn dh besor bak kta org perak huhu.....
so bcoz that aku nak berangan jgk la when im getting married..hehehe (gtai la tu nak tawen)
suma org da tema n colour idaman la when getting marrid soon...
im also have my own citarasa la...
 firstly.....


tempat for wedding aku dkat dewan sbb xnak sshkan my parent la...
nak suh parentz aku dok n just smbut guess yg mai la nnti...cewahhhh....


then tmpat dh da kita nak berangan sal  baju plak...
nnt aku nak da 2 psang bju...frst for sanding and second tuk potong kek cewahhh...
nie aku nak share apa yg da lam kpala aku skrg patern yg aku nak...
tuk sanding aku nak pkai silver mybe mix la ngn pink ke purple ke..
cun ark..of course la tgk sapa yang plih kikiki pasan je lbh..hahaha
jenoh sapa laki aku t kan hahaha yala mcm2 aku nak...botak pala dy t..hehe
aku nak tema "FAIRY TALE" cewahhh.......
why???? aku mnt fairy tale bcoz simple but so sweet n nmpk cntik sgt...
sesuai la kot ngn aku..xsesuai pn wat2 sesuai jela hahahaha......
then sbb aku like gile ngn fairy tale sb dy da bnga2 sweet la mata memandang...
kira da 2 tema la adat melayu n english style for my wedding soon....


nie malay style...wana cmni la but style dy xtau lg cmne...

aku t nak posing cmni lah hehehe...
pastu tu tuk acara potong kek aku nak pkai gaun lak huhu
berangan jer xpe..hahah my future husband pkai kot nsemnyerrrrr lah..hahahaha


tapi aku xnak la pkai bunga penoh cm gini huhu...
muka pn cam gini..nak lg sweet better than this huhu...

tu tok time wedding aku..nie cita kek lak..hehehe
kek nak la 4 lapis ka 5 ka bru la sempoi kata raja sehari...ari kemenangan kita after a few years bercintan cinton kan..hehe time tuk hbh kan duit yang da hahaha gilor lah....
tuk kek aku nak wana like mcm gaun aku pkai la nnti..ceh cha...gtai yuk..huhu
nie just sample jer kek aku nak t...
yg actual xtau lg cmne kan...but cntik this kek tau..hehe
aku nak t sempoi and cntik leh fmly aku n future in law mkn skali...
xbek kdekut tau..hehehehehe

nie cita about pelamin lak..ala fairy tale jgk..coz simple and nice...
wna silver mix pink or purple like bju aku and my future husband la....huhu

nie contoh fairy tale tu..huhu nak tayang nie haha
nie frst sb da silver cntik kan....hehehe
nie yg second lak...
cmni la aku nak t..cntik sesangat lah...teruja aku tgk smp xsabar la nak kawen hahaha
gtai lah cha nie...aduyai...

nie la serba ckit kisah aku berangan nak tawen anak raja ka nak wat cmni haha
xpe berangan xsalah free jer..sapa pn xmrh suma ada hak nak cmna dlm hidup msg2 include aku..
nie yg aku idamkan soon..bla seru aku dh smp..
papn aku nak find job n help my parentz than save duit tuk ke arah nie jgk lah..heheh
suma org nak kahwen tu slah 1 tuntutan agama tuk mngelak kita dari melakukan perkara tak sepatutnya..
include aku jgk kena ingat that thing benda kita xleh wat dont proceed do that...
so...smp cni lah cita angan2 aku..nak continue wat keja blik..huhu



coretan :

bunga_pinky..^_^











No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.