Tuesday, May 31, 2011

perpisahan ini....

now my status is pengaggur or dh xjd student dah...
aim now nak cri keje bcoz nk blas jasa mak n ayah aku...
aku xsmp aty nak tgk depa ssh pyah sb nak cri duit bg aku mkn n sedikn kperluan aku....



maksud aku perpisahan ini bkn nak aim cta blas jasa my parent but my story bla berpisah ngn my besty bila suma dh graduate in DIPLOMA IN HEALTH INFORMATICS...
mood : sgt sdih la sb sblm nie dh 3 years rasa blik umah just bercuti for one weeks or just a few days..
now cuti aku perhhhh sgt bnyk xdak tempoh la org said huhu...
sb tue status aku : pengaggur hehehe ^_^
pepatah jugak have said da pertemuan da perpisahan...
3 years when i be  student have a lot experience which nobody can feel only me...
sbb aku yg blajr kt ctu huhu bkn others people hehehe...
mcm2 aku dh lalui suka n duka..aku juga have do mistake to my fren but i hope i can take it as pengajaran for me in my life..suma mnusia da wat mistake suma people cannot be a perfect...

nie kisahnye before aku pulang ke HOME SWEET HOME...
kami berlima 
aku nak tulis nama pnoh lah huhuhu
-NOOR FATIN BINTI ROSLI
-NORAFIZAH BINTI ARBAIN
-NOR SYAFINAZ BINTI ROMLI
-ANIS SAKILA BINTI MD YUSOF

this is my besty hehe best ngn hampa ikhlas,...
susah senang kita always together specially when finish our assignment lah..hehe
mcm2 pangai da huhu xpe suma tu pnglman kita xkan dpt if dok umah jer...
before balik we celebrate our last memory as student at MINES...
tp aku g plng lmbt coz aku g jmp my lovely dlu lah teddy bear..
aku smp kul 6 lbh asanya coz aku tggu kt suntex lma la jgk..ngn ujan ribut..
agak mnakotkan la.. tp at the same day have something yg very sad at batu 14..
umah anak yatim kna hempap ngan tnah yang runtuh...sgt kesian sb 16 anak yatim menjdi korban...
suma nye kecik2 lg dr 4 tahun to 19 tahun..sgt sedih.
yg 19 tahun tu plng sedih nak futher study in medic sgt pnd..tp tuhan lebih syng depa..semoga roh dicucuri rahmat.. al-fatihah...
now smpai ja kt mines aku tkut sbnarnya..first time aku g mines..aku pny tawakal lah..
then bila smp nk kena lintas jalan pny bsar mak cek tkot..lntas jln pn bismillah bnyk2..
akhirnya jmp lah depa2 my besty lah...
first smp pe g snap2 la...huhu aku nie pn xpnh g mines pnh p pn when aku aku umr 7 or 8 dlu so lma lh...

nie sblm kmi g cri tapak nak yum2 cake huhu.

 nie la cake yg ditempah khas untuk calebrate huhu

kat cni lah kmi lepaking untuk celebrate..
aku pn dont know why katak uncit nie jd sasaran kami hahaha
acara potong kek hehehe
then pling sgt terkejut da mat salih tlong tgkap gmbr kmi bila dy bg kad dy tu tau pa yg tertulis..

dy tu SENIOR LECTURER at UPM tue..huhu
yg xthan kos managment tue suma tepanga n paggl blik prof tue but dy dh xdgr lorh...
aku blh lak g tny can speak malay? skali dy jwb blh ckit2..saya bangga ada foreign ckp malay..yg mcm prof tue..bkan yg bangla tu ok..huhu yg tue aku ckit pn xbagga..gram lg da la..
 nie gambar kenagan kami ngan prof tue....






























No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.