Saturday, February 4, 2012

wahai hati....

assalamualaikum..
bismilahirahmanirahim...

ya ALLAH kenapa dengan hati aku sejak menjak nie..pelbgai dugaan yg harus tempuhi..
banyak pilihan yang terpaksa aku pilih untuk yang terbaik dalam aku hari ini dan masa depan..
tentang perjalana hidup aku yang masih kabur tak tahu arah yg mana harus aku pilih supaya aku tak tersesat di dunia mu ya ALLAH....dalam fikiran aku bermain sapa yg akan jd teman hidup aku...apa yang aku need buat tuk teruskan journey dalam kehidupan..apa yang terbaik dalam life....aku berserah padamu ya ALLAH engkau yang menciptakan segala alam..engkau yang menetukan segala perjalanan..engkau yang memberi dan engkau yang menarik segalanya...engkau yang maha pemurah lagi maha pengasihani..engkau yang maha pengampun... ya ALLAH berikan aku petunjuk supaya aku dapat memilih jalan yang benar...berikan lah yang terbaik untukku..amin...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.