Sunday, January 29, 2012

perasaan...

assalamualaikum..
bismilahirahmanirahim...

malam nie aku jiwang kot..
aku dgr lagu alyah kuar air mata..
pastu dgr lagu davichi ft t-ara pn sdh jgk...huhu
just forget it...now aku nk ckp my favourite artis aku meninggal dunia al-fatihah...
sbnrnya dh lpas bnyk ari dh but aku malas nk update blog time tu coz aku g cuti2 malaysia..hehe
artis tersebut is izwan pilus...mungkin tuhan sayangkan dy...pnykit dy is jangkitan dalam darah..
oit2 suma check tangki kt umah ok..pnykit nie berpunca dr tikus...tkut right...skrg suma bhya ok reminder ok...next...
mlm nie da anugerah juara lagu ha hafiz menang kot awan nano lagu dy...ha tu nk remind kt artis malaysia xpyah pkai bju mhai pkai ja tshirt cabok suar track cabok dh menanh hehe..just kidding actually btol kta m.nasir just nasib...suma nasib...ckap sal nasib im also sad for my friend coz dy xdpt nk further stdy kt upsi dont be sad dear...now we wait uitm if rzki xmnybelahi kita means not for us n we need to wake up n have new plan for new journey in life...ok....chaiyok2...


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.