Wednesday, January 11, 2012

contest i'm just beautiful ME by aimie diyanna

assalamualaikum..
bismilahirahmanirahim...


ha...holic nk kena nie eh...hehe 
sal contest nie bedmate aku yg tag kan aku..blur aku tb2 kt wall post fb holic ckp kna tag...tb2 tpkir nk bkak blog holic..upanya aku kna tag tuk join this 
contest ==> (contest i'm just beautiful ME by aimie diyanna) ..huhu xpe2 xsalah kita cuba da rzki kita menang xdk rzki kira nie experience la kita dapat...^_^ holic im try my best wat entry nie huhu (semangat mai dah).. contest nie da syarat kna follow WAJIB tau!!^_~

first ==>Letakkan gambar korang yang korang rasa paling cantik/comel/cute dan yang sewaktu dengannya lah. hehe. Dan ceritakan kenapa korang memilih gambar tu dan apa kenangan yang ada pada gambar tu.



gambar nie aku suka sangat sebab time nie aku posting last memory before aku finish stdy la..yg paling aku suka is tempat gambar nie diambil..umah nie is umah sejarah ada kisah tersendiri nie kisahnya pada zman dulu zman perang2 la kerabat raja kedah (datuk pada tengku syafinaz) bersembunyi kat umah nie tkut musuh dpt cri lbh kurang cmtu la cita dy..second aku suka sb (nk pacan cikit lah) konon2 nk jd model x menjadi haha...bila tgk gambar nie like berada time dulu2 umah kayu n mcm time nk raya pn ada huhu...yg penting frame yg gantung2 tu ha bukti umah nie ada sejarah...(^_~)


sebab aku suka gambar nie..memory time nie nk g DINNER lah!!!!hehehehe kos kmi wat time tu...tema kami kna pkai is funky chick...yg penting ala korea tuh aku suka sangatx100...(nmpak sngt hantu korea)^_^ malam nie jgk aku n the geng jahat budak jahat wat performance kami dance 3 lagu but mix kan 3 lagu tu la not full song..(klu pnoh mak pnt boleh kurus tuh)..lagu kitorang dance hot issue-4 minute, nobody-wonder girl n cabi song-snsd ft 2pm...yg aku suka lagi tu bju cek pkai tu ber bran2 (bakk kata org penang) mcm mak datin pn da xpa skali seumur hdup yg penting kita enjoy!!!(kasut kt tepi tu abaikan coz huhu mmg rutin harian g kelaz pkai kasut sekolah...malu cek..^_~)

now!!!!
nak komen sal blog cik aimie diyanna nie..(mood cam pengkritik af lak...hehe)

==>>first aku tgk blog nie aku suka sangat sebab background wana pink..aku nie giler pink ckit nampak pink suma aku suka...criusly cantik background tu simple n xskit mata nk tgk..
==>>susunan blog pn ok xselerak mcm blog aku nie..hehe kira teratur la clazzz gitu...
==>>font dy guna just simple n easy to read entry2 suma..i like..xla mta kembang je sementara nak hbhkan baca kan2..
==>>entry2 yg ditulis xmemborinkkan aku suka bca n her fshion bleh bg some inspirasi tuk aku nak berfesyen gaya muslimah..klu blur xtau nk gyakan cne bleh rujuk but xikut suma a to z just amek as inspirasi la tuk bergaya....
==>>most aku suka gambar pegang gitar tu nak jugak gambar cmtu nampak sempoi la..mna cek nk crik gitar nie...leh pnjam x nk tgkap gambr 1 je hehe
==>>bnyk jgk contest yang ada tapi napa aku xtau pn wah sedih klu x leh join..huhu tp thank to holic coz tag aku leh la join sementara xdak keja nie..

ha 3 orang aku kna tag..who that????
>>maz


oraitttt done!!!! suma arahan dah di turuti....mood lega....
tgguuuuu keputusan je lah....^_*

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.